學員讀後感想

寵物美容證書

Mavis

寵物美容學生

好多謝HKOPA俾今次機會,令我學習到好多嘢,裏面嘅導師全部都好有經驗,言傳身教,俾好多耐性同學,傳授嘅課堂知識係寵物行業都好受用。學校環境又好,可以俾同學專注學習,仲有不同嘅狗種、唔同性格嘅狗俾同學親身體會控制狗嘅方法,但係過程老師都會係一邊傍住,認真指出同學的問題,好快改進到,學有所成,成功考到寵物美容C牌。

寵物保姆學生

Coman

寵物保姆學生

當初報讀「寵物保姆」課程, 係因為我同一般香港人的生活方式別無異樣,完成學業後就投身社會, 每日都過著刻板的生活, 總係覺得無空餘時間學習新知識及培養自己既興趣,直至機緣巧合之下喺Facebook見到「香港專業寵物專業學院」既課程, 就覺得「飛雲, 機會黎啦」, 可以將自己日常生活與毛小孩相處的習慣專業化。

正式上堂後, 抱著白紙一張學野既心態, 認識寵物原來屬於不同種類, 會有佢既先天性格、學識要如何觀察寵物身體狀況, 從而分辨睇醫生既援急輕重、學習保健品都要對症下藥、正確清潔用品、寵物行為既基本了解, 以致到唔同既拖行帶, 走甩寵物既機會, 要懂得同佢地調整適合既鬆緊度等, 先開始了解到本身以為好簡單照顧寵物, 其實同照顧一個小朋友一樣複雜同要有技巧, 因為出到去, 保姆就係變左照顧其他毛家長既仔女, 細節上就要更加細心、專業。

現時既香港可以令興趣變成事業係一件好難既事, 但要嘗試先會知道結果。學校既課程充實左我個生活, 同時增加左我對寵物既認識, 令我有機會可以由一個主人, 變成一個專業保姆。同時學校亦都會俾機會學生, 除左理論, 亦有實習既機會, 從而累積實戰經驗, 再由經驗化成專業。

家蔚

寵物保姆學生

當我睇到Facebook其中一個廣告頭兩句 “厭倦沉悶工作的你,想有更多外快收入”,我立即㩒入去睇吓講咩,原來係關於寵物保姆課程,當時心入面覺得我自己有養開貓狗,應該都好簡單,所以立即打電話查詢課程資料,咁樣就開始咗久違既半工讀生活。課程內容非常充實,但想像中簡單,不過我覺得非常實用,就算以後唔做寵物保姆,對我日後飼養寵物都好有幫助。而且上課時間好彈性,可以配合我工作時間,每一位老師都經驗豐富,又有機會去獸醫診所同狗場實習同做義工,喺整個過程令我獲益良多。而我更有幸未畢業就已經可以接到幾單工作,令我更加覺得寵物保姆這份工作很適合我。

Tracy

寵物保姆學生

在學院學到很多有關在寵物各方面的專業知識,對日後在工作上應用有很大的作用,且這裏的導師具有專業以上的水準,在課堂上,教得詳細得宜,又容易吸收明白。

寵物旅遊咨詢師 & 寵物旅遊策劃師學生

Cypress

寵物旅遊咨詢師 &

寵物旅遊策劃師學生

畢業後一直投身零售界,即使能入到最好的品牌公司,但在我心裏一直有種渴望。從小便喜愛動物,而長大後又熱愛旅遊。多年來也很希望能從事有關寵物的行業,可惜自己沒有這方面的專長。

直到一天,給我遇上了香港寵物學院和Life Travel,就是改變了我的一個轉捩點。寵物加上旅遊簡直完全是我的喜好,二話不說就去報名。第一課後,內容令我非常滿意,學到一些很專業的知識領域。到後期也索性辭掉原有的工作,專心繼續攻讀寵物旅遊咨詢師和策劃是的課程。最後在香港寵物學院,我從新找了我的人生新方向和滿意的工作。